خرید لامپ ویترینی برای مغازه

(۱ رای)
دسته:

چه لامپی برای ویترین یک مغازه مناسب است ؟

در این مقاله سعی میکنیم انواع لامپ توکار برای روشنایی داخل ویترین ها را به شما معرفی کنیم .

همانطور که میدانید نورپردازی مناسب یکی از ارکان اصلی در طراحی دکوراسیون یک مغازه میباشد و میتواند نظر مشتری را نسبت به جنس  قرار گرفته داخل ویترین جلب کند ، یک چراغ ویترینی مناسب باعث میشود کالا به خوبی دیده شود و تاثیر مثبت در فروش شما داشته باشد . نورپردازی هر ویترین متفاوت است و باید نسبت به کالای قرار گرفته در آن ویترین نوع نور آن ویترین تعیین شود .

تفاوت مدل چراغ های توکار شرکت DFP

چراغ های توکار شرک دوراندیشان در سه مدل D100 , N100 , R100 در طیف نوری آفتابی ، مهتابی و نچرال تولید میشود . مدل D100 داری شعاع پخش ۱۸۰ درجه مناسب برای ویترین های با طول بزرگ و یا مغازه هایی با ارتفاع سقف بلند میباشد ، مدل های N100 و R100 با شعاع پخش ۱۵۰ درجه مناسب برای ویترین های کوچک تر است ، به عنوان مثال یک ویترین دارای عرض کمتر از یک متر و طول یک تا یک و نیم متر بهتر است از مدل های N100 و R100 استفاده کند زیرا تو رفتگی ایجاد شده برای این دو مدل نور را به صورت زوم با زاویه ۱۵۰ درجه روی اجناس متمرکز میکند .

 

لامپ توکار

در خرید لامپ توکار ویترین چه نکاتی باید رعایت شود ؟

اولین گزینه در خرید چراغ ویترینی کیفیت است ، در این مقاله در مورد کیفیت چراغ ها توضیح داده شده است . دومین مورد در خرید ، نور مناسب با ویترین شماست به عنوان مثال اگر قصد خرید برای یک ویترین طلافروشی را دارید باید نسبت به نوع طلای داخل ویترین ، دکور ویترین ( مانکن ، رنگ و جنس مانکن ) نور خود را تهیه کنید ، به عنوان مثال یک ویترین با مانکن جنس جیر و رنگ تیره بهمراه طلای ۸۰ درصد زرد و ۲۰ درصد سفید باید ۵۰ درصد نور سفید و ۵۰ درصد نور زرد استفاده کند ( مانکن جنس جیر و رنگ تیره به دلیل خورندگی نور باید تعداد نور سفید و زرد برابر باشه ) اما یک ویترین با مانکن جنس چرم و روشن یا جنس جیر با رنگ روشن بهتر است ۶۰ درصد نور آفتابی و ۴۰ درصد نور مهتابی استفاده کند .

ویترین هایی که از مانکن استفاده نمیکنند هم میتوانند از ۶۰ درصد نور آفتابی و ۴۰ درصد نور مهتابی استفاده کنند . نور مناسب برای ویترین های جواهر فروشی تمام مهتابی توصیه میشود .

شما میتوانید با تماس با مشاوران شرکت ما بهترین تصمیم را برای خرید لامپ ویترین داشته باشید .

ثبت نظرات شما
هیچ دیدگاهی ثبت نشده است :(
اولین دیدگاه را شما ارسال کنید